гр. Бургас, ж.к. Славейков 76, вх. 5, ет. 1
Понеделник - Петък: 8:30-19:30 ч.

Кариесология и ендодонтия

Кариесологията е дял от денталната медицина, който се занимава с превенцията и лечението на зъбния кариес. Постигането на добър резултат е двустранен процес – използваните качествени материали и висока квалификация от наша страна и старателните орално-хигиенни процедури и редовни посещения за дентален преглед от Ваша. Наличието на тази симбиоза ще доведе до отлични резултати.

Зъбният кариес е инфекциозно заболяване, което засяга хора от всички възрасти. Няма точно определена причина за възникването на това най-често срещано заболяване. Развитието си започва от емайла и продължава в дълбочина към дентина. Според това се разделя на – предкариозно петно, повърхностен, среден и дълбок кариес. Колкото по-рано се открие и излекува кариесът, толкова разрушенията са по-малки и риска от усложнения е намалeн. Допълнителното развитие на дълбокия кариес води до силноболезнени състояния, известни като пулпити и периодонтити, които са обект на ендодонтията.

Ендодонтията се занимава с лечението на остри и хронични възпаления на нервите в кореновите канали и на периапикалните тъкани. Понякога възпалителните процеси не са свързани с никакви усещания, при което се стига до внезапно издуване в лицево-челюстната област. Всички умъртвени зъби трябва да бъдат проследявани периодично с рентгенови снимки, за да не се стига до тежки и травмиращи хирургични операции.

В дентална клиника Ортодент работим с най-модерна апаратура - обработка на каналите с ендомотор, апекслокатор propex pixi и никел-титанови инструменти на фирма Dentsply Maillefer. Материалите за обтуриране на зъбите, които използваме са най-висок клас - Admira Voco, GC - G-nial A'CHORD.

За Ваше удобство на място при нас може да направите всички необходими рентгенови изследвания, свързани с диагностиката, лечението и проследяването. Рентгенът в нашата клиника е последен модел на елитната фирма Planmeka.

Вярваме, че съвременното дентално лечение трябва да бъде безболезнено и затова всички процедури при нас могат да се извършват под упойка.